a7la.s7ab
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
a7la.s7ab

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مساعدة المدمنيين عن طريق هذا اللوجو .

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

مساعدة المدمنيين عن طريق هذا اللوجو . Empty
مُساهمةموضوع: مساعدة المدمنيين عن طريق هذا اللوجو .   مساعدة المدمنيين عن طريق هذا اللوجو . Icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2008 10:22 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا يمكن غايبه فتره ومش متابعه مواضيع احسن اعضاء بجد بس معلش علشان انا فعلا ورايا مذاكره من حديد علشان مفضلش غير شهور بسيطه على امتحانات الثانويه العامه

ادعولى يا جماعه ان ربنا يوفقنى

بس انا كنت بتفرج على الاستذا عمرو خالد امبارح وعجبتنى الحلقه على انها كانت بتتكلم عن المدمنين وان ممكن احنا نساعد اى حد ف عيلتنا او جارنا او حتى واحد احن امش عارفينه لكن عارفين انه عنده مشكلة ادمان واننا ممكن نعالجه ونساعده ازاى

انا قررت اكتب التوبك دا وياريت حد من المشرفين ، اكرم صبرى يثبتوا ويحملوا الحلقه دى بتاعت عمرو خالد 7 /3/2008 ف التبوك دا والناس كلها تحملها

الحلقه كانت بتتكلم ف الخلاصه ان فيه حملة نازله لمدة خمس اسابيع عن الموضوع (( الادمان ))

واننا ممكن ناخد اللوجو بتاع الحمله ونعلق ف اى مكان وف اى تجمعات علشان كل الشباب يشيفوها او اى مدمن حاسس ان محتاج لمساعده يشوفها

انا عرفت من خلال منهج علم النفس اللى بدرسه ان الواحد لما يكون محتاج لمساعده مش بيطلب من حد ان يساعده لازم احنا نحس

واحنا اكيد حاسيين انهم عايزين مساعده واحنا بالشعار دا ممكن نساعدهم

الشعار دا مكتوب فيه ارقام ساخنه يعنى شغاله 24 ف 24 ساعه اوكى

ودى صورة اللوجو ارجوو منكم كلكم تسيفوها على اجهزتكم واذاكان اى شاب صاحب سيبر ف مزيكا يعملها على كل الكمبيوترات اللى ف السيبر صورة الديسك توب

ويابنات وياشباب الجامعات ارجوكم تطبعوها وتلزقوها وتنشورها

مساعدة المدمنيين عن طريق هذا اللوجو . 575507092qv4
https://hero.4umer.com

مساعدة المدمنيين عن طريق هذا اللوجو .
صفحة 1 من اصل 1